Bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je jouw bestelling Read more

Mijn bestelling is in behandeling

Het is op dit moment heel druk in onze logistieke centra. Hierdoor kan je bestelling enkele dagen vertraging oplopen. De status van je bestelling staat om Read more

Partner artikelen

Al onze partners onderschrijven de servicebelofte van Zalando. Dit betekent dat levering, retour en alle kosten daarvoor precies zo verlopen als bij onze Read more

Product of maat niet beschikbaar

Het kan voorkomen dat er een bepaalde maat of artikel niet op voorraad is. In dat geval kunnen wij je ervan op de hoogte stellen wanneer het product of je Read more

Geen bevestiging ontvangen

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilterinstellingen te controleren en zo Read more

Artikel in winkelwagen plaatsen

Je plaatst een artikel in je winkelwagen door op een productpagina de door jou gewenste maat te selecteren en vervolgens op ‘Bestel nu!’ te Read more

Artikelen reserveren

Het is helaas niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je ze Read more

Artikelen zoeken

Er zijn op onze website verschillende manieren om het product te vinden waar je naar op zoek bent. Met de zoekbalk rechtsboven de site kun je gericht Read more

Artikelen reserveren

Het is helaas niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je ze Read more

Artikelen sorteren

Om gemakkelijker het artikel te vinden dat je zoekt, kun je de weergegeven artikelen sorteren. Onze artikelen kun je op een aantal specificaties sorteren: Read more